HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 HK HD760 cd
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2002/07/08 :  09:06:42  Show Profile Send n00b a Private Message
nån sa i en annan topic att den e vass ?? någon annan som råkar inneha en sådan spelare....

jag som trodde jag gjorde ett kap när ja köpte den för 3.5k ny

som vanligt såg jag att den kostat ungefär 7k så ja köpte den... behövde juh en ny cd =))

* kanske kan man modda den lr nåt ?
* lr det kanske är lika bra och köpa en ny ??

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/08 :  09:47:07  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
nån (någon) sa i en annan topic (tråd) att den e(är) vass ?? någon (Någon)annan som råkar inneha en sådan spelare....(?)

jag (Jag)som trodde jag (upprepn) gjorde ett kap när ja (jag+upprepn 2)köpte den för 3.5k ny (.)

som vanligt såg jag att den kostat ungefär 7k så ja (jag) köpte den... behövde juh (ju)en ny cd =))

* kanske kan man modda den lr (eller)nåt ?
* lr (eller)det kanske är lika bra och (att)köpa en ny ??



Sorry n00b, kunde inte låta bli. Ovanstående hade inte blivit påtalat på detta sättet om du lidit av någon form av dyslexi. Så är dock inte fallet, här handlar det juh (!) bara om lathet... Man FÅR dock (tror jag) skriva som du gör utan att bli avstängd el dyl men hur många kommer att orka läsa dina inlägg och bry sig om ditt problem? Försök är du snäll att halvera skrivtakten och formulera dig en smula bättre så vinner alla på det i längden.

mvh

"magistern...."


Jag förstår hur du menar - hur menar du då?
Go to Top of Page

Morello
Member

926 Posts

Posted - 2002/07/08 :  09:51:36  Show Profile Send Morello a Private Message
Ja jäsiken, det är inte lätt att läsa vad du skriver n00b.

Stor boktsav,hyfsat korrekt stavning, punkt och kommatecken underlättar för den som i förekommande fall vill läsa.

mvh

Joe Morello

-Time Further Out-
Go to Top of Page

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2002/07/08 :  09:58:06  Show Profile Send n00b a Private Message
IRC är ett fördärv !

Jag skall från och med nu försöka förbättra mitt sätt att utrycka mig. IOFS så är jag fruktansvärt dålig på att stava redan som det är. Men som sagt nu skall jag göra ett försök. Man tänker inte alltid på att folk kanske inte förstår vad man skriver efter som att man skriver så otroligt mycket varje dag och då förstår alla man diskuterar med. Men helt klart att man kanske har svårt och förstå denna "lådsassvenska" om man inte är van =( ... f*n känner mig som en liten lunarpojke på 14år nu =(


iofs=i och för sig





Edited by - n00b on 2002/07/08 09:59:0
Go to Top of Page

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2002/07/08 :  10:06:28  Show Profile Send Pjotre a Private Message
Ett tipps till då i alla välmening. Skriv din text i Word och låt programmet göra en första rättstavning av din text... Sen kopierar du den rättstavade texten in här så blir det säkert mycket mer rätt...

----------------------------------

"Man blir aldrig fattig på att ta hem en vinst
Go to Top of Page

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2002/07/08 :  10:21:51  Show Profile Send n00b a Private Message
quote:

Ett tipps till då i alla välmening. Skriv din text i Word och låt programmet göra en första rättstavning av din text... Sen kopierar du den rättstavade texten in här så blir det säkert mycket mer rätt...

----------------------------------

"Man blir aldrig fattig på att ta hem en vinst"



Låter som en bra ide fakitskt =) ska nog kika på nån form av stavningskontroll till typ notepad eller något liknade för word lägger jag inte in på min dator =)

Det som kanske kan tyckas vara en rejält rolig sak är att jag jobbar med layout/original. den ni!!



Edited by - n00b on 2002/07/08 10:22:4
Go to Top of Page

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2002/07/08 :  12:11:27  Show Profile Send yalpa a Private Message
det var jag som skrev att HK-n kan upplevas som vass i vissa system...

här är en bra länk, de vågar skriva sanningen om vilken spelare som helst

http://www.hifichoice.co.uk/archive/perl/296_printreview.htm

och en annan där den får maxbetyg av alla ägare

http://www.audioreview.com/CD+Players/Harman+Kardon+HD+760/PRD_116904_1586crx.aspx



Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/08 :  12:23:14  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Vi gör vågen för n00b, vilken uppryckning!!!

Jag förstår hur du menar - hur menar du då?
Go to Top of Page

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2002/07/08 :  13:04:34  Show Profile Send n00b a Private Message
quote:

det var jag som skrev att HK-n kan upplevas som vass i vissa system...

här är en bra länk, de vågar skriva sanningen om vilken spelare som helst

http://www.hifichoice.co.uk/archive/perl/296_printreview.htm

och en annan där den får maxbetyg av alla ägare

http://www.audioreview.com/CD+Players/Harman+Kardon+HD+760/PRD_116904_1586crx.aspx



Z




man tackar =)

//jonas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.69 sekunder. Snitz Forums 2000