HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Rapport från Frankfurtmässan
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2002/07/01 :  15:00:18  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message
Jag har påbörjat min rapport från Frankfurtmässan på miina hemsidor.
Den kommer inte att vara helt klar än på några dagar, men det går bra att läsa och kika på lite bilder redan nu.
Jag har inte haft tid tyvärr att skriva denna mässrapport förrän, nu då jag har påbörjat min semester.

http://jorma.sansobalans.se

Jorm

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2002/07/08 :  14:55:25  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message
NU är den klar. Det saknas en del länkar till tillverkarnas hemsidor, som jag inte har hittat. Det är inte säkert att dom har några hemsidor heller.
Men om någon hittar en länk, så var bussiga och mejla över den, så lägger jag upp den.
jormaok@hotmail.com

Skottarna som jag träffade i Frankfurt och som jag lagt in några bilder på hade inte hört talas om Linn

Och om någon vill veta vad dom har under kilten, så kan jag mejla över "hemligheten". Jag vill inte lägga ut sådana bilder på mina hemsidor.

Jorm
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2002/07/08 :  15:12:09  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

Tack, jag tyckte det va intressant, att Clearlight Audio Symphoni
kör med det beryktade "gegget" i sina konstruktioner. Har juh själv
tänkt testa detta grannulerat gummi, sand och epoxy, det evrkar juh
som om de kör ca samma pryl.

Roligt med bilder att titta på!

n

---------
När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000