HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Någon som vet något om Canton RC-S?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

NikkiSixx
Member

75 Posts

Posted - 2002/11/21 :  21:46:12  Show Profile Send NikkiSixx a Private Message
Hej,

Har ett par beggade Canton RC-S på gång. Men hittar ingen vettig info om dom på nätet!

Hur mkt tkr ni man ska ge för dom?

Är det någon här som ägt eller lyssnat på dessa? Hur förhåller dom sig till RC-L och RC-A? På bilder jag sett så ser dom ju ganska lika ut iaf... Men det är typ allt jag vet om dom! All info om dom är välkommet!

www.scaar.net

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2002/11/21 :  21:53:57  Show Profile Send johan.björklund a Private Message
Rc-a det e dom med aktiv bas ?
En varning för diskanten , dom är även till mekkade för hembio så räkna med lite hängmatta .

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2002/11/21 :  22:11:09  Show Profile Send yalpa a Private Message
RC-S är en mellanmodell mellan RC-K och RC-L, den är recenserad i H&M nån gång under 1999, kolla ditt bibliotek. Den fick topp-betyg, precis som alla andra i serien. Den har 2 basar med diskanten mellan dem. De är värda runt 6000, men inte mer, RC-L kan du ju få för 7-8000 och stativarna RC-K för kanske 5000.
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2002/11/21 :  22:21:23  Show Profile Send johan.björklund a Private Message
Hur jaekla fel kan man läsa ?
Klart jag e ganska dålig så det förklarar en del. Trodde ett tag att jag hade råkat ut för ehec skiten. Har vart dålig i mage/tarmar i en vecka nu.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000