HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 http://www.hifi-schluderbacher.de
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Creator
Member

168 Posts

Posted - 2002/11/20 :  22:58:25  Show Profile  Visit Creator's Homepage Send Creator a Private Message
Är det någon här som har handlat genom dom? Vågar man betala i förskott? Funderar på att beställa därifrån.

Tack på förhand!

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2002/11/21 :  01:09:12  Show Profile Send johan.björklund a Private Message
Jag handlade mina vincent steg därifrån. Inga somhelst bekymmer förutom att det är bara en som snackar engelska. Pryttlarna skickas via Ups så man har full koll på sina saker.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

micke76
Member

454 Posts

Posted - 2002/11/21 :  01:14:57  Show Profile  Visit micke76's Homepage Send micke76 a Private Message
vilken läcker skivspelare de hade på den butiken

Go to Top of Page

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2002/11/21 :  08:54:01  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message
En del ruskigt bra grejer till fundpriser. Vad sägs tex om detta:

"Sony SCD 555 ES Gold
SACD Player der High End Klasse Super getestet
ES-Super Audio CD-Player der Spitzenklasse Feststehende Laserabtasteinheit 8x Current-Pulse D/A-Wandler DSD-Decoder für SACD VC 24 variables Digitalfilter S-TACT 128 Ringkerntansformator 1 variabler und fixed vergoldeter Line-Out 1 optischer Digitalausgang 1 koaxialer Digitalausgang Bedienkomfort: Jog Dial Program-, Shuffle- und Repeat-Funktion Spitzenpegelsuchlauf Titelanspielfunktion Umfangreiches Edit-Menü SACD/CD-Text Funktion Ein-/Aus-Funktion für Display Preis € 1.994,00 Stand 01.09.01 unverbindliche Preisempfehlung

Verfügbarkeit: sofort
EUR 745,00
"

Finns både i svart och champagne färg

läs mer på: http://hello.to/hifi
Go to Top of Page

Creator
Member

168 Posts

Posted - 2002/11/21 :  18:41:16  Show Profile  Visit Creator's Homepage Send Creator a Private Message
quote:
Originally posted by johan_björklund

Jag handlade mina vincent steg därifrån. Inga somhelst bekymmer förutom att det är bara en som snackar engelska. Pryttlarna skickas via Ups så man har full koll på sina saker.

Får tacka för infon! Då ska jag nog våga mig på att beställa genom dom. Fick du betala vid dörren eller i förskott?
Go to Top of Page

kentkreitler
Member

654 Posts

Posted - 2002/11/21 :  18:54:29  Show Profile Send kentkreitler a Private Message
Jag vill verkligen ha den CD-spelaren...

Almost cut my hair
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2002/11/21 :  22:03:03  Show Profile Send johan.björklund a Private Message
quote:
Originally posted by Creator

quote:
Originally posted by johan_björklund

Får tacka för infon! Då ska jag nog våga mig på att beställa genom dom. Fick du betala vid dörren eller i förskott?

Dom tar bara förskott till utlandet

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000