HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Fästen för högtalarfötter
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Clayman
Member

177 Posts

Posted - 2007/01/02 :  20:40:35  Show Profile Send Clayman a Private Message
Hej,
Jag har ett litet problem, jag har ett par B&W DM309 och nu är det så att fästena under för högtalarfötterna har lossnat. Jag har försökt att fästa dem igen men de sitter inte fast som de ska. Jag har även provat med att laga med ngn sorts cementblandning som dom sa i butiken men det har inte hjälpt. Det kändes förövrigt lite konstigt att laga ett par högtalare själv. Jag ska nu lämna in högtalarna imorgon, vad kan jag förutsätta för hjälp, jag kan väl inte godta att få tillbaka ett par högtalare som är lagade med lite massa och nöja mig med det? Vad har ni för råd? Jag har förvrigt en extra försäkring som ska gälla för "allt".

Mvh
Clayman



jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/01/02 :  21:52:03  Show Profile Send jerico a Private Message
Då tycker man det ska komma ett par nya högisar!

Men det är ju mina 50 öre det...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

short_cuts
Member

560 Posts

Posted - 2007/01/03 :  08:52:22  Show Profile Send short_cuts a Private Message
Hej!
Självklart skall du inte nöja dig med det! Dessutom inverkar det på ljudet om inte högtalarna står helt stilla!!!! Stå på dig!
Mvh
Henrik

People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable.
P. J. O'Rourke
Go to Top of Page

Clayman
Member

177 Posts

Posted - 2007/01/03 :  12:20:55  Show Profile Send Clayman a Private Message
Nu har jag lämnat in dem, jag frågade om de bara skulle slänga på lite lim (fog) och i butiken sa de att det förmodligen inte fanns så mycket mer att göra, men det kommer jag inte nöja mig med, så jag hoppas inte att så blir fallet. De sa att de givetvis skulle se till så att de höll, ja vi får se..



Go to Top of Page

Clayman
Member

177 Posts

Posted - 2007/01/03 :  15:08:28  Show Profile Send Clayman a Private Message
Håller med er bägge, ska stå på mig!



Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000