HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Lite OT kanske
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

BuffaloBengt
Member

378 Posts

Posted - 2006/12/22 :  13:33:01  Show Profile Send BuffaloBengt a Private Message
Är det någon som vet om man kan klona sitt eget boxerkort för att använda i fler boxar hemma. I stället för att köpa ett tvillingkort känns korkat att betala två gånger för tv kortetet.

Bengt

"Om det inte känns så hörs det inte"
Och nu känns det

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/12/22 :  13:36:48  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Låter knappast lagligt, och i så fall inget ämne för det här forumet.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

BuffaloBengt
Member

378 Posts

Posted - 2006/12/22 :  13:47:23  Show Profile Send BuffaloBengt a Private Message
Kanske tveksamt blir bara så less på tv eländet förut räckte det med en licens per hushåll nu har jag en licens plus att jag har köpt 3 boxar och betalar till boxer för ett kort som bara kan användas till en tv, känns som det varken blev bättre eller billigare. Besparingen var ju skälet till att stänga ner det analoga nätet man skulle spara 700 mijoner per år.

Bengt

Och nu känns det
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

8644 Posts

Posted - 2006/12/22 :  15:08:00  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message
Finns frimor som kan göra det,har dock inte satt mig in i det.I samma sits själv,har en sagem sattelit mottagare på övervåningen utan kort,skulle få lov att ha ett extra abonemang på den i så fall,nej,du!
Olagligt eller inte!Det grännsar ju nästa till olaglighet det satelit,marksänt sysslar med själva,att tvingas betala för flera kort,fast man betalat abonemanget en gång,fast dom kankse hade ett finger själva med i lagsättningen.

Edit:Finns säkert forum som handlar om det om man söker,det finns det för det mesta!

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-

Edited by - Ryssen on 2006/12/22 15:21:41
Go to Top of Page

BuffaloBengt
Member

378 Posts

Posted - 2006/12/22 :  15:22:43  Show Profile Send BuffaloBengt a Private Message
ja håller med har en kort programerare sedan gammalt får kolla om det funkar med gamla galaxy-kort vet ej vad boxer har för kort.

Bengt

Och nu känns det
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000