HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Frågor om CD's
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

G.M
Member

183 Posts

Posted - 2007/05/19 :  18:22:10  Show Profile Send G.M a Private Message
Jag har i stort sett fått trasiga fodral från CDON alla gånger jag beställt därifrån nya får man utan problem om man säger till, de varor dom har i lager får man kanonsnabbt men som tidigare nämts så blir man lack då dom restar hälften då dom inte har det inne och så tar det ett par veckor innan man fått allt. Surt sa räven.
Har handlat ett 30 tal skivor via Tradera på kort tid och där har det förekommit en del trasiga fodral också trots bra paketering så det är väll posten man får skylla på även då fodralen från CDON är paj. Fast o andra sidan så är procentantalet för trasiga fodral högre från CDON än de jag fått då jag handlat av Traderare. Från CDON får man alltid en eller ett par skadade fodral.
Go to Top of Page

NAD Jonas
Starting Member

35 Posts

Posted - 2007/05/20 :  18:43:06  Show Profile Send NAD Jonas a Private Message
Jag handlar just nu allt från CDON och Megastore, känner igen det mesta från flera inlägg, och min egna uppfattning blir då att CDON är snabbast fast med fler trasiga fodral. Megastore= hela skivor men kan ibland ta väldig tid på sig... brukar även jämföra priserna innan jag skickar en beställning och då är ofta flera skivor billigare på CDON. Megastore har klart bäst utbud!
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000