HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Logitech z-4
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/12/06 :  13:21:23  Show Profile Send dwain a Private Message
Gav mig idag in i ett av mina två logitech z-4 system. jag har två därför att det ena var kasst när jag kom hem från stället jag köpt det i gbg när jag ringde suporten så skickade dom ett nytt system. Så sagt å gjort gav mig in i baslådan för å upptäcka sicket fuskbygge! Där är fasen ingen 8" bas det är bara en 4" bas den stora såkallade basen är bara en slavbas. Inte konstigt att man tyckt det är lite för klen bas för å vara en 8" bas. Ush man känner sig väldigt lurad

acebowler
Member

1178 Posts

Posted - 2006/12/06 :  14:05:52  Show Profile Send acebowler a Private Message
kul med seriösa tillverkare.....

GM 70SE Nu kör vi!!

Go to Top of Page

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2006/12/06 :  16:35:21  Show Profile Send Lovan a Private Message
Det är inte bara den modellen som är uppbyggd på det viset. En kompis och jag slaktade en 640-modell för några år sen och det var likadant i den.
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/12/06 :  16:42:08  Show Profile Send dwain a Private Message
Tråkigt att det ska vara så. För på deras hemsida är dom väldigt luddiga där står det att det är en 8" tryckbas vad fasen det nu e. Bättre å skriva att det är en 8" slavbas med en 4" aktiv bas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000