HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Muta skivbolagen/Stödköp? avlivad!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/18 :  13:17:46  Show Profile Send jerico a Private Message
Jag kommer nu att ge upp detta försök...

Inte så roligt att lägga ner den tiden det tar att leta runt en massa (tror kme vet vad jag menar) och det inte kommer några tillrop att folk faktiskt köper skivan...

Hade räknat med att det skulle gå så här men det var värt ett försök. Jag kommer iaf fortsätta med att köpa skivor helt klart!

Men jag vill tacka de som har sagt till att de har handlat!

TACK!

Men det var det...

73 51!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2007/03/18 :  16:20:33  Show Profile Send nin a Private Message
Det som nog hade varit bättre än om man gjorde tvärtom. Att man skickar tillbaka skivor man köpt till bolagen, och kräva pengarna tillbaka för någon har förstört ljudet på skivan. Det tror jag skulle kunna ge mer effekt än tvärtom, även om det nog skulle krävas att MÅNGA gör detta för få bolagen att kanske tänka till lite.
Go to Top of Page

poppen
Member

1570 Posts

Posted - 2007/03/19 :  10:24:50  Show Profile Send poppen a Private Message
Jazz bolagen brukar ha bra ljudbild. En av Nordens bästa studios finns i Oslo. Rainbow heter vist studion.
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000