Det finns någon som har gjort en center har jag för mig, med PL14 och samma diskant som i HFLS1. Tror att det finns en bildtråd på den någonstans.. Men sökfunktionen är ju något ickefungerande så det är lite svårt att hitta den är jag rädd. Kommer tyvärr inte ihåg vem som gjort den
Bra att det är fler som minns att det är någon som byggt en center, kanske någon som kommer ihåg vad denne byggare heter eller länk till tråd då jag inte finner denna hur jag än söker.
Det var inte den där jag kom ihåg, är ganska säker på att det fanns bilder på alstren samt även mätningar har jag för mig.. Men jag har försökt hitta den i efterhand och misslyckats.. Tråden kanske är försvunnen i datadjungeln någonstans.
Jag har också tänkt bygga en center men jag kom på att det blir alldeles för meckigt att hålla på att bygga en "center".
Så mycket enklare att bygga en helt vanlig HLFS-1 till och slippa hålla på att räkna om och bygga med andra element. Ska fixa utrymme så att det går att gömma centern när man inte behöver den. optimalt ljud också.
Dessutom; med all plasma och lcd, -vem behöver skärmad center?