Vet att det fanns en tråd förut som tog upp inköps ställen av lådor/chassie, i Sverige och utlandet.men hittar den ej.. Vet att det finns i Elfa med vill kolla på fler.
Learning by burning.. You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
HiFi 2000 verkar bra/snygga,till och med hål för nätbrunn,till och med flera hundra billigare än "dyr Elfa".Italien är väl med i EU nu då? Fick anbefallning att bela moms på ett paket frånUSA idag fast säljaren skulle märka med "Gift". I alla fall har du köpt från audiokit?Vad landade frakten på? dom hadde ju andra godsaker oxå..
Learning by burning.. You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Jag har alldelens nyss beställ 5 lådor i varierande storlekar. Frakten gick på 30 Euro (beror helt på vikten) och inga ytterligare momsbetalningar eller tjafs, vissa saker är bra med EU.
Japp, de har andra godsaker också. Jag har bara ett litet problem, den mesta italienska jag kan är spagetthi och visas grejer är inte riktigt 100 översatta. Fast livet skall ju vara lite spännande också...
De har lite strul med sin ISP just nu, kan ta lite tid men det kan det ju vara värt om man "spar" lite pengar.