HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Bra kundbehandling
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

time
Harry-vinnare 2004

2637 Posts

Posted - 2007/08/31 :  09:19:58  Show Profile Send time a Private Message
Tror att säljarna precis som bilhandlarna kollar köpkraften, kommer man välklädd och plånboken i näven så lystrar de...
Var in till en Mercedeshandlare i jeans och Tshirt och de pratade bara i telefon... noll intresse men senare med en annan uppenbarelse gick det bra att till och med provköra

Jämtljud är en trevlig butik, minimal och olyssningsbar men genuin.
Esoterisk i Uppsala är också kunniga och har en del grejor man inte ens sett på vykort, bestäm gärna en tid om ni ska dit.

Lämnat forumet
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7379 Posts

Posted - 2007/08/31 :  09:25:11  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
minimal och olyssningsbar men genuin.

Problem med akustiken alltså.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Peg
Medlem i AÖ

536 Posts

Posted - 2007/08/31 :  10:48:57  Show Profile Send Peg a Private Message
Det ligger något i det som time säger men är man bara tydlig med att man faktiskt är en potentiell kund som inte bara gått vilse så går det nog bra för det mesta.

Jag tycker att jag har fått bra bemötanden i de flesta av stockholmsbutikerna men de bästa bemötandena har varit hos Best Sound och Audio Concept.
Go to Top of Page

Fyhr
Member

236 Posts

Posted - 2007/08/31 :  21:45:36  Show Profile Send Fyhr a Private Message
Helt klart är det så, jag som relativt casual klädd, något skäggig 23åring blir inte särskilt väl bemött på t.ex. hifiklubben i Lund. Men de har väl svårt att förstå att jag normalt spelar på grejjer de märkt med "rör ej" skyltar...

Ljudprodukter i Malmö dock, jag har visserligen inte varit där på ett tag men där blir man verkligen väl bemött! De är helt enkelt entusiastiska över att man delar deras intresse.

Likaså var det i alla fall tidigare på hifi skåne, tyvärr har Johan som jobbade där tydligen slutat och därefter har bemötandet sjunkigt något i kvalité. Men visst katten är det trevligt när säljarna kan ens namn när man kommer in.
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000