Author |
Topic |
|
Klingan
Nerikes Audiofiler
890 Posts |
Posted - 2006/10/12 : 01:36:27
|
På detta forum med vår gemensamma nämnare som musik och teknik är vi "rätt" många. Blir nyfiken på vilka ni är som döljer sig bakom alla era namn. Har det någonsin kommit på tal om en rikstäckande träff? Ungefär som en släktträff?
Tyckte det var en kul ide, men jag vet inte… man blir nyfiken i alla fall.
|
|
Klingan
Nerikes Audiofiler
890 Posts |
Posted - 2006/10/12 : 01:39:01
|
Oj, vad mycket klockan är. Inte bra och vara hemma och sjuk. Man vänder på dygnet och inte lägger sig i tid. |
|
|
PG Jeppsson
100.000-klubben
7768 Posts |
Posted - 2006/10/12 : 01:49:33
|
dakli, nicken döljer många trevliga personer, var uppmärksam på lokala träffar, hifimässor mm. så kommer du att täffa en och annan Hififorum-medlem
Var inte blyg........... |
Är numera säljare av biostimulerande grejor.....
Är lagliga grejor.......
HiFiForum.nu det kloka forumet.
|
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2006/10/12 : 02:47:08
|
Snack om STORträff har det väl varit. På Arken och Gignosmässorna så brukar det vara en större geneomsam fika, dår man tärffar en del folk.
Vi får ta och fixa en träff, så du får träffa lite "locals" Dakli
Undrar hur många man har träffat IRL... Nog bommat en hel del på mässor, som man Säkert har stått bredvid på nån demo |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Klingan
Nerikes Audiofiler
890 Posts |
Posted - 2006/10/12 : 11:37:26
|
Ja, vet att jag har ståt bredvid dig på en demo Zalve.
Tanken som "ploppade" upp var väl inte riktigt att jag har behov av att träffa alla, mer om det har varit fungeringar tidigare i dom banorna. Bara en kul tanke...
|
|
|
|
Topic |
|