HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nyt medlem
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fidelio
Starting Member

4 Posts

Posted - 2006/10/04 :  10:16:27  Show Profile Send Fidelio a Private Message
Hej alle Hi Fi interesserede på hififorum,


Jeg er lige blevet medlem. Jeg hedder Thomas, er i det daglige advokat og bor nær København og er 50+ år. Hi Fi bacillen satte sig tidligt med Thorens 150 MK II og en lille Tandberg receiver, HiFi FM.
Siden er det gået over Voigt-hornhøjttalere Quad, Ferrograph og mange andre - primært engelske - genstande. Idag har jeg Copland og Sonus Faber Guarneri samt Cardas kabler.

Jeg er ved at gå fra mid-Fi til High End og har desværre i midt 80-tallet skiftet til CD - et alvorligt fejltrin ! Det skal der rådes bod på nu og jeg glæder mig til at udveksle erfaringer !

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/10/04 :  10:18:21  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Välkommen Fidelio!!

//Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

guldfisk
Semesterfirare

899 Posts

Posted - 2006/10/04 :  12:40:16  Show Profile  Visit guldfisk's Homepage Send guldfisk a Private Message
Hej!

Lägg också gärna in det här inlägget i presentationstråden:
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=53&whichpage=54

...perspektiv...
.
Go to Top of Page

short_cuts
Member

560 Posts

Posted - 2006/10/04 :  13:41:25  Show Profile Send short_cuts a Private Message
Hej! Trevligt med lite nordiska

Om du har Guarneri och skall byta upp till vassare så väntar jag med spänning på vad det kan bli!
Som Köpenhamnsbo har du kanske erfarenheter av Bow:s CD? Det hade varit kul isf!

//Henrik

People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable.
P. J. O'Rourke
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000