Jeg er lige blevet medlem. Jeg hedder Thomas, er i det daglige advokat og bor nær København og er 50+ år. Hi Fi bacillen satte sig tidligt med Thorens 150 MK II og en lille Tandberg receiver, HiFi FM. Siden er det gået over Voigt-hornhøjttalere Quad, Ferrograph og mange andre - primært engelske - genstande. Idag har jeg Copland og Sonus Faber Guarneri samt Cardas kabler.
Jeg er ved at gå fra mid-Fi til High End og har desværre i midt 80-tallet skiftet til CD - et alvorligt fejltrin ! Det skal der rådes bod på nu og jeg glæder mig til at udveksle erfaringer !
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
Om du har Guarneri och skall byta upp till vassare så väntar jag med spänning på vad det kan bli! Som Köpenhamnsbo har du kanske erfarenheter av Bow:s CD? Det hade varit kul isf!
//Henrik
People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable. P. J. O'Rourke