HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 SÅLDA MM-pickuper
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/10/02 :  17:28:45  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Jag har tre MM-pickuper liggande som jag säljer.

Shure V15-IV, nålen något sliten: 100 kr.SÅLD

Grado Prestige Red, nästan ny: 500 kr.SÅLD

Pickering XSV3000, nålen något sliten: 600 kr.SÅLD

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2006/10/02 :  19:01:04  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message
Du har PM

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/10/02 :  19:28:34  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Svarat.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/10/03 :  13:47:40  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Jahapp, då är bara Pickering XSV3000 kvar. Det är en väldigt trevlig pickup som jag fick betala
rätt mycket för en gång i tiden. Nål finns hos Svalander för den som är intresserad.
Pickerings absolut bästa nålar passar i det här huset enligt honom.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/11/30 :  03:53:24  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000