Kan du specificera lite noggrannare vad för komponenter du är ute efter? På motstånd är den höga kvaliteten oftast att tillverkningstoleranserna hålls mycket låga. Vid hobby-skala är det oftast mycket billigare att köpa av en rimligt hög kvalitet och mäta upp motstånden och handmatcha fram en mycket högre noggrannhet. 1% metallfilmsmotstånd är billiga. Jag tycker om Trimlog för dessa. Kondingar beror på vad du är ute efter för sort och storlek.
Är det till ditt rörbygge (6B4G)?? I så fall ska du köra 1W-motstånd rakt över (om de inte är specade för högre effekt) och då lär du knappt hitta "audiofilmotstånd". Även om 1/2W klarar effekterna så har högaspänningsfält en elak egenhet att bryta ner motstånd t ex. Titta på RIFAs polypropkondingar. BHIAB har höspänningskondingar liksom Conrad.se.
om det fortfarande är aktuellt så har jag just kommit över ett parti Allen Bradley; 1/2W, 1W och 2W. Jag kan tänka mig att sälja av lite till ett bra pris.
Äpplet: Skickade iväg min beställning i lördags till partsconnexion.... Men om det blir någon förändring i design (som det brukar) så hör jag av mig....