HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 cdon fråga!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

krelle
Member

378 Posts

Posted - 2006/08/27 :  11:35:50  Show Profile Send krelle a Private Message
Är det någon som vet hur man skall gå till väga om man beställt skivor från cdon och man inte fått dom? Dom har blivit skickade men inte kommit, sändningen efter har kommit. Det finns ngn sorts kundtjänst man kan skriva till men bara om skivorna inte kommit efter 14 dagar. Dom räkningar jag fått tidigare står det att man skall betala senast 10 dar efter. Kan inte hitta ngt tlf nummer heller till kundtjänst.

Ngn som vart med om det och vad skall man gör?
Tacksam för svar, mvh Krelle

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/08/27 :  12:22:22  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Har du inte fått några varor så finns det ju inget att betala...

Fast om du skriver till deras kundtjänst så borde du få kontakt. Det har jag fått de gånger som de jag har haft problem. Se bara till att ta med ORDER# i mailets rubrik... Då vet de bättre vad det handlar om.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

krelle
Member

378 Posts

Posted - 2006/08/27 :  12:36:26  Show Profile Send krelle a Private Message
Tackar så mycket för hjälpen Zalve! Skall skriva till dom. Mvh Krelle
Go to Top of Page

Machine
Member

374 Posts

Posted - 2006/08/27 :  21:32:11  Show Profile Send Machine a Private Message
Har aldrig varit nå problem de gånger mina varor försvunnit i posten. Bara att maila dem, (CDON), men de kommer att vänta de 14 dagarna innan de lämnar in förlustanmälan till posten och skickar en ny försändelse till dig.

"Skit in - Skit ut"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000