HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 HIFI-affärer i Uppsala?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dr.Nope
Member

631 Posts

Posted - 2006/08/25 :  21:12:29  Show Profile Send Dr.Nope a Private Message
Tänkte försöka besöka sådan imorgon lördag 26/9, finns det fler än esoterisk? De verkar ha stängt om jag inte har fel på veckonumren.

Fått ordning på förstärkaren än? Jajamensan, den står där borta och svänger för sig själv!

You can kalla mig James, eller Jimmy för de svenska

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2006/08/25 :  21:34:13  Show Profile Send Ayn a Private Message
Det finns hifi-klubben som ligger på Sysslomansgatan...sen finns vanligtvis Ljudkompaniet men de har också stängt för tillfället, pga flytt. Slutligen har Allradio en del JMlab, Rotel och lite annat. De är iofs huvudsakligen standard-TV-krängare (ingår i Euronics)...de ligger hursomhelst på Bangårdsgatan.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben

5803 Posts

Posted - 2006/08/25 :  22:31:40  Show Profile  Visit PetterPersson's Homepage Send PetterPersson a Private Message
Japp, det är nog allt. Komnmer inte på någon mer.
Go to Top of Page

Raffe
Member

142 Posts

Posted - 2006/08/26 :  10:17:36  Show Profile Send Raffe a Private Message
Esoterisk Hifi finns ju. Har rätt hyffsade prylar

http://www.esoterisk-hifi.se/


//raffe

Korta kjolar är bra ju mindre långa dom är.

Å så här ser min anläggning ut för tillfället:
Clearaudio Performance, Audio Techninca ART9, Cayin CDT 17a, Musical Fidelity Nu-Vista 800, Primare Spa 32hd, Trigon Advance, Exact Power EpM15a, Oppo UDP-205-4K/UHD, AMC 3-kanalare, Von Schweikert Vr4 jr o ett par Philips Fidelio X2, allt ihopsnörat med Transparent Super o Ultra
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000