HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 MITerminater2.....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hifisnullen
Member

59 Posts

Posted - 2006/08/19 :  13:10:44  Show Profile Send hifisnullen a Private Message
Hej.

Är ute efter banankontakter till mina MITerminator kablar! Gafflarna som sitter på gillas inte av högtalarna eller förstärkaren.
Kontakterna heter Iconn och har ett invändigt mått på ca:4,5-5 mm. Skulle vara ganska kul och höra hur dom står sig i dagens läge.........

Någon som vet något om dessa kontakter?

Varför är 2 öl godare än 1?

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/08/19 :  13:20:30  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Det är väl såna man skruvar på (liksom "flex"-bananer)? Hade såna (tror jag) till min gamla MITerminator. Vet inte ifall vi har någon återförsäljare i sverige för MIT längre? Men de satt bra, minns jag.

/M
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/08/19 :  13:38:37  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Jag körde både Iconn och WBT bananer på de MH750 som jag hade. WBT bananerna funkade bättre mekaniskt med mina MG3.6R eftersom de är expanderande. Jag lade aldrig märke till någon ljudlig skillnade mellan dem. Iconn spadarna jag hade satt riktigt bra när man kunde använda dem. Iconn spadarna finns i två olika storlekar.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

hifisnullen
Member

59 Posts

Posted - 2006/08/19 :  14:19:00  Show Profile Send hifisnullen a Private Message
Vet inte var dom kan finnas?

Varför är 2 öl godare än 1?
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/08/19 :  14:31:34  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
http://www.steensen.dk/MIT_2003salgspriserDK.pdf#search=%22Iconn%20banana%22

http://www.steensen.dk/ Säljer dem.

250kr per fyra. Men de har andra sorter oxå i prislistan.


/M
Go to Top of Page

hifisnullen
Member

59 Posts

Posted - 2006/08/19 :  14:41:03  Show Profile Send hifisnullen a Private Message
Tackar o bugar!!!!

Varför är 2 öl godare än 1?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000