HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Bilar! Bilar! Bilar!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2006/08/12 :  23:18:43  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Jag har just kommit hem från Sveavägen inne i city där det har varit bilparad av megaformat. Tänk Er hela Sveavägen proppfull med bilar. Det är en fyrfilig gatan som är gissningsvis 1 km lång och spikrak. Amerikanare från 40, 50, 60 talet + nya , jeepar, nya stylade saker, någon gammal vilsen Volvo, nya japaner typ Subaru evo etc.

Däck röken låg tung efter 100 tals burnouts, gatan helt fylld av glada människor i alla åldrar, flera var förberedda med stolar och dryck och bara satt och njöt av paraden.

Jag överdriver inte det minsta om jag säger att det var 1000 bilar i paraden. Det gick fortare att gå än att åka. Jag såg finnar och personer från alla delar av Sverige i denna glada happening.

Knappt man kunde tro att vi är i Sverige efter denna gatufest med hur mycket folk som helst längs hela gatan.

Kolla tidningarna imorgon för där blir det säkert bilder.

Micke
Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2006/08/12 :  23:23:26  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Om ni är snabba ser ni bilarna här

http://trafiken.nu/

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2006/08/12 :  23:29:14  Show Profile Send ztenlund a Private Message
Inte så underligt, det har ju varit Wheels Nationals på Barkaby och det brukar alltid följas av Stockholm Cruising. Dvs. raggare som bränner däck på Sveavägen...
För några somrar var jag och två polare och åkte mitt i det där, tog säkert 1-2 timmar att köra hela Sveavägen.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000