En till som är glad, min Moon W-3 hämtade jag idag. Blev lite förvånad över att den lät hyfsat direkt ur paketet. Det skall bli spännande att se (höra) vad som händer efter 1 månad. Har hört att det tar 500 timmar att spela in den, den som väntar på nåt gott......mvh Krelle. Tyvärr har jag ingen bild på underverket men det kommmer.....
Nu tar det ju bara några veckor innan den är inspelad
Väldigt snygg, och med silverfront vilket jag tycker är snyggare än svart. Hmm blir nog tvungen att slå till på en I-3, nästan lika snygg men lite billigare. Undrar hur stor skillnaden är i ljudkvalité........Kanske bäst att inget veta :-)
Är det prylarna i sig som gör oss glada eller är det för att det kanske kan låta bättre? Jag vet att jag nog blir tvungen att fortsätta att uppgradera t.ex HT-kablar, nätkabel och signalkabel. Men det får ta sin lilla tid, vill bara förändra en sak åt gången för att kunna se vad varje byte gör för skillnad.
Köpte en begagnad Accuphase E-210 i helgen. Dock fick en kompis rycka in och agera mellanhand så jag väntar fortfarande. Den 22:a kommer den ner till mig.