HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 NYA högtalare ikväll
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Jonasihm
Member

385 Posts

Posted - 2006/06/20 :  10:39:44  Show Profile Send Jonasihm a Private Message
väldigt fina tycker jag, vore kul att göra ett eget motiv

NAD C315BEE - NAD C515BEE - Boston Acoustics A40
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/06/20 :  10:44:55  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Tack!!

Artphotography
Go to Top of Page

ljud
Member

687 Posts

Posted - 2006/06/20 :  12:58:00  Show Profile Send ljud a Private Message
Otroligt maxade högisar!!! Kul att dom låter bra, också.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/06/20 :  13:20:26  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Snyggt Dan. Fler konstnärliga bilder krävs nu

Fixa din bild där uppe. (
Skippa ftp först ochkör med http istället så fungerar det.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/06/20 :  14:39:15  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Mycket snyggt! Lyssnade mycket noga på dessa, ända in på sista testrundan, då jag skulle ha nya högtalare för ett par år sedan. Härlig bas med fin pondus. Mycket fina högisar. (men du... såå stora är dom faktiskt inte.)

Mvh,
M

Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/06/20 :  14:52:11  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Tack alla!

Tänkte visa alternativ rummet också! (svettigt att mecka omkring dem)

Drar in första bilden här också, ni har ju sett den men det är väl enklare att jämföra ifall de är direkt under varandra.
Ok, "biblioteket"....

Och här är vardagsrummet! Vilket hade ni valt???????????

Artphotography
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/06/20 :  14:53:50  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Obs! det är buslätt att vända vänstra soffan med ryggen mot där jag står och fotograferar för att sitta i sweetspot och njuta av kakelugnen samtidigt...

Artphotography
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/06/20 :  14:57:35  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Frågan är om jag inte hade valt Biblioteket,,, Fast vardagsrummet kanske är betydligt större ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/06/20 :  15:00:48  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
biblioteket är c:a 22 och vardagsrummet c:a 32

Artphotography
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/06/20 :  15:03:20  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Utan finjusteringar så låter det bättre i biblioteket. Antaglingen för att det är ganska dämpat med alla böcker, samtidigt som dessa talare säkert gärna hade velat ha mer m2 än 22...svårt val..

Artphotography
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2006/06/20 :  15:07:19  Show Profile Send Roq a Private Message
Aah, du bor fint och det är smakfullt inrett enligt mig.
De där högtalarna låter nog inte dumt. Jag har visserligen inte hört just F30 men både Ultima Studio och Salon samt Performa F32 och ingen av dessa skulle jag tacka nej till
Jag skulle nog ha dem i "biblioteket" men först efter att ha provlyssnat...

edit: Ha det så kul med musiken förresten Det är helt suveränt när man fått hem nya grejer.

Edited by - Roq on 2006/06/20 15:07:51
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000