HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 handla från superfi UK?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2002/11/11 :  15:56:03  Show Profile Send yalpa a Private Message
Nån som har gjort det? vågar man lita på dem och bara lämna ut visakortnumret?
de har nämligen ny Linn classik K för 11kkr och det är sjukt billigt!!!

Siffernisse
Member

276 Posts

Posted - 2002/11/11 :  16:07:51  Show Profile Send Siffernisse a Private Message
quote:
Originally posted by yalpa

Nån som har gjort det? vågar man lita på dem och bara lämna ut visakortnumret?
de har nämligen ny Linn classik K för 11kkr och det är sjukt billigt!!!

kolla in på stereokompaniet.se som har en beg Classik Movie för ca 24000kr, "prisvärt??? skojar du!"

mvh/
siffernisse
Go to Top of Page

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2002/11/11 :  16:15:35  Show Profile Send yalpa a Private Message
mmm, den är prisvärd...de har bara funnits ett tag...kostar 25kkr i england, nya...

men för 11lök får man bara en classik T som kan vara 3-4år gammal, utan garanti, då tar jag hellre en ny från england.
Go to Top of Page

Siffernisse
Member

276 Posts

Posted - 2002/11/11 :  16:27:41  Show Profile Send Siffernisse a Private Message
quote:
Originally posted by yalpa

mmm, den är prisvärd...de har bara funnits ett tag...kostar 25kkr i england, nya...

men för 11lök får man bara en classik T som kan vara 3-4år gammal, utan garanti, då tar jag hellre en ny från england.

humm.. får man den förlängda garantin (5år) vid ett sådant köp! borde man väll få???. Går den inte att beställa mot postförskott???.

mvh/
siffernisse
Go to Top of Page

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2002/11/11 :  16:56:22  Show Profile Send yalpa a Private Message
som förstaägar av en classik har man alltid 5års garanti, däremot bara 3 månader om du köper beggat från stereokompaniet som är äldre än 1år.

Sannolikheten att den pajjar är minimal, den bryr jag mig inte om, men det är väl klart att man hellre tar en helt ny (och enligt butiken bättre) pryl för samma pengar!
Go to Top of Page

CDP
Member

212 Posts

Posted - 2002/11/11 :  17:27:29  Show Profile Send CDP a Private Message
Intressant!

Håll tråden levande så man kan se vad som hände med din beställning, om de svarade snabbt och vilka garantier som du fick med.
Go to Top of Page

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2002/11/11 :  17:35:41  Show Profile Send yalpa a Private Message
quote:
Originally posted by CDP

Intressant!

Håll tråden levande så man kan se vad som hände med din beställning, om de svarade snabbt och vilka garantier som du fick med.

Jag ska inte beställa för att jag har inte råd just nu, ska iväg utomlands nu över Julen, men direkt efter så ska jag nog hugga till, hoppas erbjudandet står kvar. Men det kan finnas andra som är sugna och vill köpa en ny classik, då är det här det perfekta tillfället.

Edited by - yalpa on 2002/11/11 17:36:21
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000