HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Gruppköp NHT1259 (AVBRYTS)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2006/06/10 :  19:08:48  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message
Hej alla glada!

Kommer ordna ett gruppköp av NHT1259 basarna från www.madisound.com.

Såväl medlemmar på www.faktiskt.se som här på hififorum.nu kommer kunna anmäla sitt intresse.

Madisound är kontaktade och jag väntar på prisförslag.

Basarna kommer levereras till antingen Stockholm eller Linköping varifrån bussgods kommer stå för resterande transport ut i landet. Kostnaden för bussgods tas ut precis efter vad det kostar.

Jag kommer ta upp intresseanmälningar tills jag fyllt kvoten för att få ner priset. Räkna med att priset hamnar mellan $85-$90 per element mot $150. Vid tidigare inköp slutade tydligen notan med frakt/tull/moms till Sverige på ca 1200:-/st. Ett mycket bra pris för den kvalitén som elementet erbjuder.

I dagsläget finns intressenter för ca 12 element, och detta på en dag, så jag utgår fran att det kommer bli affär.

När antalet basar är uppnått går jag ut med en blänkare om att man har två dagars extra betänketid. Sedan tas betalning in för element samt frakt till Sverige. Kostnad för vidaretransport med bussgods tas ut när elementen är här och de skall skickas vidare.

jag har gjort gruppköp som detta tidigare, men då på internationell basis där vi spred ett element från Kiruna i Sverige till Melburne i Australien, men aldrig här på hf.

Skall moderatorerna meddelas nåpgot speciellt, eller vara delaktiga kan de väl kontakta mig. Under tiden kan ni notera i den här tråden (och inte via PM) ert intresse och det antal som kan vara intressant.

Vänligen
magnus alias kaffekoppen (som förövrigt föredrar att bli bjuden på thé)

Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!

Edited by - kaffekoppen on 2006/06/12 19:40:29

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2006/06/10 :  19:28:36  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message
Meddela Pac bara att ett gruppköp är på G.

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2006/06/10 :  20:04:54  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message
Pac har PM!

.. och Sverige gjorde inte mål på en önation..

Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
Go to Top of Page

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2006/06/12 :  19:40:03  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message
NHT1259 får nog betecknas som död :-(

Värdena för 8 ohmaren är inte alls lika trevliga och bör inte väljas.

Madisound kommer inom 60dgr släppa en variant, MAD1259, som är baseserad på den gamla trotjänaren med de initiala pappren som jag fått på den är inte alls lika roliga.

Lägre mms, lägre BL och högre qts - faktiskt högre än på gamla 8 ohmaren.

Gruppköpet avbryts!

Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000