HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Glad sommar!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Greensleeves
Member

172 Posts

Posted - 2006/06/07 :  21:00:39  Show Profile Send Greensleeves a Private Message
Hej!

Jag hoppas ni har haft en fin vårvinter, en fin vår, har en fin försommar och får en härlig sommar!

Mvh Greensleeves

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/06/07 :  21:05:30  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Det har mest varit skit faktiskt så jag ser verkligen fram emot en underbar sommar

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

mr. Triatic
Member

1476 Posts

Posted - 2006/06/07 :  21:33:12  Show Profile Send mr. Triatic a Private Message
Jag skall se till att ha en riktigt härlig sommar, resa lite, fota mycket och framförallt bygga mera!

(sanningen blir nog snarare att jag bryter benet, vrickar handleden och tappar kameran i backen, så inget av de ovanstående sakerna kan genomföras.. )

Livet är för kort för mono
Go to Top of Page

Greensleeves
Member

172 Posts

Posted - 2006/06/10 :  14:05:25  Show Profile Send Greensleeves a Private Message
Om inte annat, jag menar i fall det blir en skitsommar med mycket regn, kanske ni kan hitta en pluttig varelse att gosa med...


Mvh Greensleeves
Go to Top of Page

poppen
Member

1570 Posts

Posted - 2006/06/12 :  11:58:06  Show Profile Send poppen a Private Message
Nu skinner solen Gubbar och Gummor. Själv arbetar jag !! Så Synd det kan vara !!!

Längtar gtills jobbet slutar . Komma ut i värmen.


Passapå ocg njut ni som har semster.

MVH


Poppen
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2006/06/12 :  13:08:58  Show Profile Send f95toli a Private Message
Tyvärr blev det lite väl mycket sommar på en gång här i London. 27-30 grader varmt är trevligt när man har semester men inte när man måste sitta framför en dator i ett kontor utan luftkonditionering och rätta språkfel i en artikel.
Det måste var 35 grader vamrt här inne just nu

Nåja, fyra veckor till semestern...Hoppas att vädret är lika bra när jag kommer till Sverige.


/Tobias
-Legitimerad gnällspik


Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000