HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Ny bil!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2006/05/31 :  23:41:33  Show Profile Send OcA a Private Message
Då har man bytt upp sig från Mazda Miata till Corvette... Bilder kommer och även en recension...

Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2006/06/01 :  05:51:51  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Trevligt...


Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2006/06/01 :  12:05:51  Show Profile Send mace a Private Message
Från hårfrisör till hamburgerstekare som Jeremy Clarkson skulle sagt

Fy vad elak jag é

M

Har du bilder

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2006/06/01 :  15:15:23  Show Profile Send OcA a Private Message
Haha! Jag älskar Clarkson! Han rockar...

Har inga bilder ännu. Ska hämta Vetten imorrn kväll och premiäråka 20 mil hem med den. Men det är ett as till bil.. Fem meter lång, två meter bred och man sitter nästan med arslet på vägbanan. 250 häst och 500 newton original, men det ska trimmas lite...

Är extra allt i den. Allt el, läder, klima, targatak, ställbar fjädring osv... Mycket som kan gå sönder med andra ord, haha!

Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2006/06/01 :  15:27:34  Show Profile Send Jonas a Private Message
Hur gammalt är aset då? Har en fd kollega som har en äldre, en -87:a har jag för mig men den är cool som fan och riktigt skön att åka i faktiskt...

"My head kissed the ground, I was half the way down"
Mina system
Go to Top of Page

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2006/06/01 :  15:58:24  Show Profile Send OcA a Private Message
Detta är en 91a så det är fortfarande samma generation som din kollega har. Min har dock större motor, uppgraderat chassi och annan inredning samt lite mer svullen kaross.
Lånar en bild från blocket på den så länge. Bilden funkar tills han tagit bort annonsen.



Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Go to Top of Page

Passerati
Member

3449 Posts

Posted - 2006/06/01 :  16:17:03  Show Profile Send Passerati a Private Message
Trevlig sommar bil *tummen upp*

Litet tips bara för att slippa få bilen förstörd eller stulen om du måste parkera finbilen på gatan -> http://www.veofun.com/Manta-antirrobo

Mvh
Passerati

Edited by - Passerati on 2006/06/01 16:17:39
Go to Top of Page

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2006/06/01 :  16:42:04  Show Profile Send OcA a Private Message
En sådan måste jag ju ha!

Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000