HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Fundering ang hybrid SACD...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n/a
deleted

1491 Posts

Posted - 2002/11/09 :  22:28:50  Show Profile Send n/a a Private Message
Om jag har en hybrid SACD-skiva och spelar upp den i en SACD-spelare, om jag då av någon underlig anledning vill spela upp det vanliga CD-lagret går det då? Kan man välja på SACD-spelaren vilket spår/lager man vill spela eller väljer den automatiskt SACD-spåret/lagret?

Mikael2
Member

1431 Posts

Posted - 2002/11/09 :  22:48:45  Show Profile  Visit Mikael2's Homepage Send Mikael2 a Private Message
Det går bra att välja vilket lager du vill lyssna på. I varje fall på den spelare jag testat på.
Go to Top of Page

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2002/11/09 :  22:50:35  Show Profile Send Timbre a Private Message
Den väljer det lager den är inställd på. Att välja om, "TOC Reading", tar en liten stund men man vänjer sig...
Det kanske går snabbare på senare modeller...
Go to Top of Page

hali
Member

374 Posts

Posted - 2002/11/09 :  23:01:56  Show Profile  Visit hali's Homepage Send hali a Private Message
TOC-reading går mycket snabbare på min "nya" Sony NS900 än det gjorde på den på den bra mycket äldre Sony S9000.

Say's who!?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000