HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 CD-1 från USHER, finns för provlyssning
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2006/05/12 :  11:48:43  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
USHER har rönt stora framgångar med sina högtalare. Senast var det stora högtalarna i Dancer serien som förvånade många med fantastisk finish och ljud.

Nu finns även CD-1, en cd spelare i mellan-prisklass tillgänglig för intresserade. Spelaren framstår i en stilren och sober design och spelar utmärkt. Klarar HDCD.

Investering 9 000.-

** med spelarna ingår en "fet" nätkabel, värde 2 900.-




** Fideliy har nyligen testat den med utmärkt resultat.



mvh, Audio Concept, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

Pelle
Member

417 Posts

Posted - 2006/05/12 :  16:27:00  Show Profile Send Pelle a Private Message

Snygg. Är det CD-lucka á la Sony där displayen följer med ut när man öppnar den?


[Audio Aero] [Audio Research] [inga högtalare]
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2006/05/12 :  18:06:26  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Pelle,

ja, mittsektionen kommer ut vid skivbyte.

mvh, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/05/21 :  20:01:38  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Robert - Vad är det för utgångar?

mvh/ Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2006/05/25 00:11:04
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22002 Posts

Posted - 2006/05/25 :  08:26:49  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Jörgen, det är bättre om du mailar eller ringer med dina frågor till Robert just nu.

Du får tag på honom på:

Tel/Fax: 08-650 72 50
Email: info@audioconcept.se

Mvh, Per

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/05/28 :  10:59:36  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Tog en titt på CD-spelarens baksida i går när jag hade vägarna förbi Audio Concept.

Utgångarna är RCA samt coaxial och optiska digitalutgångar.

För övrigt är Uscher-CD:n en riktig läckerbit i mina ögon.

/ Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.58 sekunder. Snitz Forums 2000