Du tar en sladd och kopplar från "Tape Out" till "Tape In".. Då har du gjort en "Tape-Loop"... Sedan kan man ju koppla in ngt däremellan, det brukar kallas för att koppla in ngt på "Tape-Loop" Sedan när du trycker in "Tape monitor" knappen så går signalen via denna koppling, annars inte...
Har du inte märkt det förrän nu??!!! Fick RW "In the flesh" på DVD idag av min 10-årige son, som fö också börjar få upp ögonen för PF. (Inte alls påverkad av barnkören på "The Wall") Väntar nu på nya x av AHM och Meddle. Floyd rules!
ps Har hittat ett ex av "Animals" i rosa vinyl!!! Hoppas den finns kvar i morgon??? Ett måste att ha liggandes på spelaren i v-rummet??!! ds
Jag är lite trög är jag rädd för. Kanske vi redan talat om detta men om inte annat så har du en mycket god smak! Jag upptäckte din signatur. Det är tydligen flera här som diggar Pink Floyd så mycket att det får synas i signaturen.
Jag la dit en "The Wall-are" jag med som signatur.
Den där rosa Animalsskivan ska du nog lägga beslag på omgående. Cool!
Ja vet hur man kopplar, men var "¤#%%¤ hittar jag knappen "TAPE MONITOR"?? jag har letar med blåslampa, genom manualen och fjärren och på fronten. hittar inget kan den heta något annat.??