HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Transparent PB6E NYTT pris. Igen.......
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2006/04/13 :  17:14:40  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message

Hej!

Nu har den fullständiga förvirringen utbrutit.

Vi har börjat få mail från hela europa. De vill köpa PB 6 som vi har till ett bra pris.
Vi fick också ett mail igår från Transparent som undrade vad som stog på. De hade också fått förfrågningar varför PB 6 kunde vara så billig i sverige...

Såhär ligger det till:

Första priset vi fick (då den skulle kostat 15 000:-) var fel.

Jag fick reda på det och sökte då upp hela världens officiella prislista som ligger på nätet under Transparents hemsida, ett hjälpmedel för distributörer över hela världen.

Där fann jag PB6 och räknade om och gjorde som med alla andra av våra produkter. Resultat: 7 500:-

Efter mailen från tyskland görs en dykning ned i materialet och Transparent "har inte lagt ut PB 6".

?

Jamen, jag har sett den själv säger jag.

Nä, din heter PB 6E, E som i europa. Den är dyrare. PB6 är en USA-variant som är billigare. Ridå....

Korrekt pris - och jag lovar, det kommer nu inte att ändras såvida inte hela prislistan åker upp eller ned pga valutaändringar - är

11 900:-

Vi ber om ursäkt till denna förvirring. Brad O´Toole från Transparent hälsar och liknar sig själv just nu vid en Maine-lobster, well boiled....

De som hunnit beställa en PB6 för det lägre priset får naturligtvis genomföra affären.

mvh

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/04/13 :  19:52:32  Show Profile Send mayro a Private Message

"tredje gången gillt" Eller
" app lapp sa.transparent blir bra"..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000