HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 SM slutspelet i hockey,,,,
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

templar
Member

89 Posts

Posted - 2006/04/22 :  17:29:21  Show Profile Send templar a Private Message
Vadå tur att FBK tog sig till final?

Att serien är en enda lång transportsträcka är dock rätt trist, sen om HV vill vara bäst när det inte gäller så må det väl vara hänt. Dessutom så pågår ju slutspelet i över en månad så jag vet inte vad "för stunden" innebär riktigt.

La chispa adecuada

Edited by - templar on 2006/04/22 17:29:52
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/04/22 :  17:50:37  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Jag kollar inte in "transportsträckorna" över huvuttaget,pga att det är trist.
Men däremot kollar jag in finalen med mycket god behållning om FBK är med.
I år var det ju med MYCKET god behållning :-)

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

nl
Member

324 Posts

Posted - 2006/04/22 :  17:55:15  Show Profile Send nl a Private Message
Håller med templar här, serien är inte så intressant. Det är för få lag tycker jag. Det finns bara två platser som inte är värda något, tror att lagen hellre går till kvalet än att sluta åvanför sträcket. Lyckligtvis så åkte båda lagen ur i år och är nog sugna på att komma tillbaks nästa år så inget lag vill möta varken Leksand eller Södertälje i ett kval.
Med fler lag och att det inte är bra ekonomiskt att inte gå till slutspel så kanske serien skulle bli lite mer intressant.
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000