Finns det någon som kan tips mig om ett billigt(!) riaa? Tanken är att detta ska ges som pressent till min syster. Hon har inga krav förutom att det ska funka. Skulle vilja ge henne bättre grejer men min ekonomi tillåter inte det just nu. Jag är inte säker men en kvalificerad gissning är att det handlar om en MM-puppa. Så har ni några tips på "fungerade" riaa för runt 300-400:- så tar jag tacksamt emot dem. Någon vill sälja sin "gammla häck"?
Primare V25 -> Xindak AC-03 -> Arcam AVR200 -> Nordost Super Flatline MkII -> Audiovector Mi1 Super
Jag har inga problem med min trovärdighet, har du? Tror du jag är importör av steget eller? Har någon egen vinning i att tipsa om det? Kanske är det så att detta riaasteg är det absolut billigaste jag kunnat hitta i min marknadsundersökning? Med andra ord, vad är du ute efter?
Jag tackar för alla tips ang detta. Jag ska kolla vidare, kanske blir att bygga ett men jag är inte säker. Hittar ni några andra vettiga så tar jag gärna del va dem.
Primare V25 -> Xindak AC-03 -> Arcam AVR200 -> Nordost Super Flatline MkII -> Audiovector Mi1 Super