HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 EC 250R + EC 4.7 mot Krell 400xi *bytt*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/03/21 :  10:27:27  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Mina prylar i kanonskick, önskar 400:an likaså.

Malmö.

Artphotography

Edited by - Burmäster on 2006/04/12 15:57:10

Saro
Member

1721 Posts

Posted - 2006/03/21 :  23:36:50  Show Profile Send Saro a Private Message
Är du verkligen säker på detta?
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/03/24 :  18:26:38  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
nej........tänkte bara hur bra det blivit med färre apparater, kablar osv. Jag är sugen på ett minimalistiskt system som liksom bara "försvinner" i rummet men ändå kan leverera välljud. Jag har precis bytat till plutthögtalarna Totem Model One Signature och jag såg då framför mig en 400xi och en 280cd bredvid varandra med gömda kablar....eller är jag fel ute

Artphotography
Go to Top of Page

Saro
Member

1721 Posts

Posted - 2006/04/01 :  17:02:21  Show Profile Send Saro a Private Message
Mitt stora råd är att verkligen jämföra ordentiligt mot dina ec prylar före. Jag är nämligen inte så säker på att dessa krell apparaturer är bättre än det du har. Små och gulliga kanske.

Aja det är ditt system. :)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000