HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Baslåda från B&W
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/03/20 :  20:07:57  Show Profile Send dwain a Private Message
Hej jag har en liten undran. det är så att jag har köpt mig en kopia på en B&W baslåda den e ganska liten ca 25 liter invändigt i baskabbineten. Nu är det så att jag redan har prövat 2 basar och inga spelar bra nog. har ni några ideér på basar som kan passa? det får dock inte vara några för dyra basar

tack på förhand dwain

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/03/20 :  22:06:43  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
Vilka basar har du prövat? Kan vara bra att veta för den här tråden! Peerless brukar ju göra prisvärda grejjer iaf, SLS-serien kanske du ska titta på, själv har jag dock ingen erfarenhet av just den.

Stereo Audio
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/03/20 :  22:23:23  Show Profile Send dwain a Private Message
De basar jag använt har varit billiga en marquant å en bochman det basar för runt 200-300kr å ganska dåliga. Lådan är för övrigt sluten om någon undrar.
ganska så liten måsste jag säga
Go to Top of Page

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/03/20 :  23:35:32  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
Hmm... vilken storlek då? Jag är inte så inne på DIY, men det kan ju vara bra att veta för andra också!

Stereo Audio
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/03/21 :  06:58:58  Show Profile Send dwain a Private Message
oj det glömde jag helt det ska vara 10 eller 11 tum en tia passar ganska bra om man gör en trix lösning å en tolva e för stort så ungerfär 10 eller 11 tum
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/03/21 :  15:17:14  Show Profile Send dwain a Private Message
Har kollat lite perless men det är en del pengar. Ingen som har några goda ideér?? Annars så får jag nog sälja subban. jag tycker inte jag har kunskap nog när det gäller elementval i detta sammanhang
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000