HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifibutiker i Peking?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2006/03/11 :  23:07:04  Show Profile Send JonasY a Private Message
Hej,

Min farsa skall åka till Peking i jobbärende. Är det någon som känner till några Hifi-butiker i Peking som han kan fördriva tiden med att besöka?

Mvh
Jonas

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/03/11 :  23:11:18  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Kolla med Pac

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

regner
Member

899 Posts

Posted - 2006/03/12 :  00:51:31  Show Profile Send regner a Private Message
JonasY, Peking.. vilken underbar stad! Hur som hellst finns det ett gäng relativt trevliga hifibutiker i norra (om jag inte mins helt fel) xidan, som för övrigt är det bästa shoppingområde i peking. (om inte helt kina eller tom världen)
Om far din är ute efter billig elektronik så är elektroniksvartmarknaden i xidan förresten ett måste.

Skicka ett Pm om du vill ha lite adresser.

Xidan är helt enkelt ett otroligt gigantiskt shoppingparadis där man hittar det mesta till löjligt låga priser, och då ofta utan att behöva pruta. (Det är till stor del inhemska märken som gäller här)
Det där med otroligt låga priser gäller förresten inte hifi utan det är vanliga "coem" priser som gäller där. (om inte tom lite högre)

Men helt ärligt.. Om man är i Peking bara för några dagar (och dessutom för första gången) så är verkligen hifibutiker det sista man bör besöka. Peking har så otroligt mycket att erbjuda på alla plan. Det finns så otrligt mycket att se, göra och uppleva så att slösa tid på att jaga hifibutiker är verkligen det sista jag personligen skulle göra, och jag är ändå en inbiten audiofil. :)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.26 sekunder. Snitz Forums 2000