HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Tänkte satsa på rör
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bibi50
Member

663 Posts

Posted - 2006/03/06 :  23:03:01  Show Profile Send bibi50 a Private Message
Valet är mellan Copland och Rogue. Har några av er ,i hifi träsket , några erfarenheter eller rekommendationer.
Tänkte just på deras integrerade förstärkare för att börja med.
Tack

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/03/07 :  14:20:55  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message
Vet inget om dom märkena du skriver men det kan också vara värt att kolla in Opera Audio Consonance.

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2006/03/07 :  14:45:23  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Jag är en nöjd ägare av M-150 monoblock ifrån Rouge har haft ett problem med ena slutsteget men det är avhjälpt nu.Kvaliten verkar hög.
Mvh
Go to Top of Page

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2006/03/07 :  16:03:41  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message
Vill i sammanhanget uppmärksamma bibi50 om att det finns en PM funktoin på forumet.

www.akkelisaudio.com
Go to Top of Page

kris69
Member

538 Posts

Posted - 2006/03/07 :  19:12:00  Show Profile Send kris69 a Private Message
Tja det kan nog vara goda val båda två. Copland låter fint men jag tror du får mera kraft med rouge. Valet bör ju stå i relation till vilka burkar du skall driva? Rogue är välrenomerade för god pris/prestanda relation. Om inte jag minns fel så har båda kt88:or som drivrör vilket ju ger visa tonala likheter.

" Vi borde prata mera om våra öron"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000