HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 thule CD100
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

denada
Member

501 Posts

Posted - 2006/03/06 :  11:07:54  Show Profile Send denada a Private Message
Hej.

Jag har en liten fråga till de som vet mer än mig...

Thule CD100.
Vad finns det för för/nackdelar med denna spelare?
Hur är ljudet i dessa?

De har ju börjat dyka upp beggade till ett pris som passar min budget...
Då jag inte har hört något eller har haft möjlighet att lyssna på dem så skickar jag frågan hit...
Det som inte har lyssnats på av någon på detta forum tror jag inte är värt att lyssna på

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system

hifi-carl
Member

130 Posts

Posted - 2006/03/06 :  22:48:01  Show Profile Send hifi-carl a Private Message
CD100 är inte en helbalanserad konstruktion så om du ska köra balanserat tycker jag du skulle leta reda på en cd150b istället. cd100 är annars en i mitt tycke ganska trevlig spelare!

Om jag hade råd så skulle jag.....

Edited by - hifi-carl on 2006/03/06 22:48:27
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2006/03/07 :  11:00:16  Show Profile Send denada a Private Message
Då jag kör en nad 352 som är obalanserad så spelar det mig inte någon större roll...
Det var den detaljen som gjorde att jag blev nyfiken på cd100an...

Men som sagt jag har inte haft möjlighet att lyssna på den... och för de pengarna man får fatt på den så får man ju en Rega Planet... som jag VET är en trevlig spelare... i alla fall i mitt tycke

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000