HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Ekskivor och Lancetta komplement !
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Shogo
Member

78 Posts

Posted - 2006/02/04 :  17:49:27  Show Profile Send Shogo a Private Message
Hej !

Först en lite allmän fråga. Kan man köpa Ek eller Teakskiva online nångonstans ?, eller brädgård i sthlms-området som har bra priser ? Behöver en bit som är minst 1200x1200x22mm

Sen.. Jag ligger i startgroparna för att bygga 2 par lancettor, från början hade jag tänkt att bygga 5, men insåg att det blir totalt omöjligt att kombinera med projektorduken och övriga möbler.

Jag har 6 stycken W3-871s:or och skulle då kunna använda 2 till centern i 1.5 vägs konfiguration.. hur tror ni det kommer "smälta" in med Lancettorna ? Tanken är att göra en låda med ungefär samma mått som Lancettorna, fast liggandes och inte lika lång. Och sedan placera 2x W3:or bredvid varandra i mitten. Hur påverkar en nästan 70cm bred baffel som endast är ~ lika hög som elementet ?


/Shogo

Borgaren
Member

87 Posts

Posted - 2006/02/06 :  01:09:35  Show Profile Send Borgaren a Private Message
Kolla in ELF1,5. Stämer in på din beskrivning så att säga
Notch och 1,5 och en relativt slimma bredd!

Intresse motiverar lärande
Go to Top of Page

Shogo
Member

78 Posts

Posted - 2006/02/07 :  10:27:40  Show Profile Send Shogo a Private Message
Hur tror ni den fungerar i "liggande" läge ?, Borde inte bli några större problem med tanke på att elementen är så små och sitter nära varandra ? i princip "punkt" källa.

/Shogo
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000