HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Hårdvara, recensioner
 Innom kort: test av Holfi's toppmodeller!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2002/11/02 :  11:47:28  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Innom ett par veckor kommer Holfi's Integra 88 S.E. (integrarad förstärkare, ca 29'000kr) samt Holfi Xaurus NFB-Rex (cd spelare, ca 29'000kr) att recenseras av undertecknad.

Xaurusen står redan och spelar, och Integra 88'an är på G hit och beräknas landa i början på nästa vecka.

Sedan testen i High Fidelity har det hänt en del, konstruktionsmässigt, med båda apparaterna...



// Pär Engelholm, nyfiken, glad och förväntansfull.

n/a
deleted

552 Posts

Posted - 2002/11/04 :  11:18:14  Show Profile Send n/a a Private Message
Intressant...Har bara lyssnat på Integra 8 själv och den lät mycket bra. Du har ingen möjlighet att även lyssna på deras BATTRIAA S.E? Jag har fått ett bra pris på en sådan men tyvvärr lite för långt ifrån mig för att jag ska kunna prova den själv... Värd 3500:-?

Man borde inte sova.
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2002/11/04 :  14:08:04  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Hej,

Njäe, inte direkt. Däremot kan RIIA-test bli aktuellt innom en hyfsad framtid.

Integra 8 samt Xara DC har jag ägt och funnit spela musik mkt bra. Integra 88 SE hoppas jag har än mer ork och driv än 8'an...

// Pär E
Go to Top of Page

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2002/11/04 :  20:35:33  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message
På phonophono.de säljer de en Holfi Batteriia Limited Edition för €1279, är det en sådan låter det som ett fynd Stefan! Men jag har inte hört den :(

http://www.phonophono.de/html/preamp3.html

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000