HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Söker butik m beg. stråkinstrument, Stockholm
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SoulManager
Member

91 Posts

Posted - 2006/01/28 :  22:12:58  Show Profile Send SoulManager a Private Message
Hej,

Som ämnet lyder så söker jag efter en bra och seriös begagnathandlare inom stråkinstrument. Helst i Stockholm. Men Västerås, Enköping, Uppsala går också bra.

Letar efter Altfiol/Viola resp Cello för att återuppta gamla musikintressen och ge sambon möjlighet till ett nytt.

Eftersom det var länge sedan jag musicerade så vore det lämpligast att köpa ett redan inspelat och därmed begagnat instrument samt att komma i kontakt med en bra handlare som förstår behoven.

Har sökt lite på Gula sidorna och hittat några handlare, men det är svårt att bilda sig en uppfattning bara över nätet så jag tänkte höra mig för om någon här kanske har lite koll på vem man skall besöka och vem kan kanske skulle undvika.

mvh
Johan

"Technology...the knack of so arranging the world that we don't have to experience it."

[Max Frisch]
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000