HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Marantz 5001 OSE
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hydra-g
Member

57 Posts

Posted - 2006/01/25 :  12:34:47  Show Profile Send hydra-g a Private Message
Har fått ett rätt bra pris på 5001 OSE, skiljer bara en tusenlapp mellan standard modellen och denna. min fråga är eftersom OSE har rätt lite produkt specifikationer på Marantz hemsida. Antar att det är samma förutom att OSE:en är mer förfinad? Det jag absolut kräver är att den går att programmera och att det finns en optisk ingång så jag kan snluta min minidisc spelare för inspelning från cd:en. Fick bra betyg i HIFI&musik, fast de hade testat 5001 inte OSE:en. Har någon erfarenhet av denna apparat? Skall köras med HK670 och Dali 5005 högtalare. Tacksam för respons. Ha En Bra dag!

Berra

jos
Member

815 Posts

Posted - 2006/01/26 :  07:30:39  Show Profile Send jos a Private Message
Om du vill spela in från CDn så ska du inte ha en ingång utan en utgång, - och det finns det. Både elektrisk och optisk

Står i spec på Marantz hemsida : http://www.marantz.com/new/index.cfm?fuseaction=Products.Product&cont=eu&bus=hf&prod_id=3523&series=comp&type=cd
Go to Top of Page

hydra-g
Member

57 Posts

Posted - 2006/01/26 :  19:26:56  Show Profile Send hydra-g a Private Message
Ja de har du rätt i...kanske har lite för bråttom ibland. Ingen som har erfarenhet av denna?

Berra
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000