HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Gruppköp Billingt.Är allt ok?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2006/04/08 :  21:52:33  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message
Jag ber om ursäkt för bussgods skicket men jag litar inte på postens pakethantering

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

megalomaniac
Member

130 Posts

Posted - 2006/04/10 :  19:59:45  Show Profile Send megalomaniac a Private Message
Det gör du alldeles riktigt i. Bussgods är helt klart ett bättre alternativ. Ta bara det faktum att vissa vid postens sortering kastar prylarna ner i burarna helt utan tanke på märkning av godset... huvva!

Sedan försvinner ju en del postpaket också, min bror och jag förlorade två dvd spelare inom loppet av en vecka till exempel. Kostade posten 10.000,- i mitt fall, brorsan har inte fått en spänn =(

Angående rören nu, tusen tack för att du höll i alltsammans. Stående ovationer från S-vall

Vänligen - "meglomanic"

Good enough, är bra nog...
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2006/04/10 :  20:09:49  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message
Tackar,tackar

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.29 sekunder. Snitz Forums 2000