HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Köpte kläder på rean - utan att prova först
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2006/01/07 :  23:04:46  Show Profile Send Terminator a Private Message
Och det skulle jag inte gjort!

Äger sedan tidigare en skjorta av Linnea Braun i stl 41 och tänkte att då borde två i samma storlek passa mig alldeles utmärkt så för 3/7 av ordinarie pris slog jag till (tänkte faktiskt att de borde passa ännu bättre än den jag har då dessa skulle vara "slim fit" vilket borde passa mig med lågt BMI ). Ack så fel man kan ha!! De måste gjort om sina storlekar radikalt senaste tiden då dessa verkligen var jättestora i kroppen... Jag som alltid var så duktig förr på att prova innan jag handlade och så fick jag mitt straff idag.

Kan tillägga att en tredje skjorta jag köpte hade olika längd på ärmarna och den är inte inköpt på Galne Gunnar utan på MQ så lite kvalitet borde man kunna förvänta sig. (Även detta märke hade jag sedan tidigare och brydde mig därför inte om att prova).

Tur att de har öppet köp och bytesrätt i dagarna tre.

Skjort nr fyra och fem passar dock bra men då provade jag i alla fall denna ena i butik...

Så, nu har även jag fått gråta ut lite.

LarsTokyo
100.000-klubben

776 Posts

Posted - 2006/01/08 :  23:59:12  Show Profile Send LarsTokyo a Private Message
Gnälltråden...........

Nu i North Carolina, USA.
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2006/01/09 :  15:52:51  Show Profile Send U1 a Private Message
Att skjortor har olik längd på ärmarna är lika vanligt som att byxor har olik längd på benen. Det är tänkt att skräddaren skall fixa detta i efterhand då dina ben, armar inte är lika långa.

/J
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000