HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 jag blir så förbannad på dessa människor..
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/01/02 :  21:36:21  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
Jag missade att depeche mode skulle spela i sthlm -06, läste tidningen 1 dag försent. biljetterna tog självklart slut. nu har jag letat överallt sedan de släppte biljetterna, de enda som har biljetter i stort sett är biljettnu och liknande "företag". de ska ha 1595:- för en ståplats biljett.

får de driva företag som arbetar såhär?
jag behöver skriva av mig lite då jag är så grymmt besviken på att jag inet fick tag på biljetter åt mig och min flickvän.. I slutändan så betalar man väl säkert 3200:- för 2 biljetter och det är det som gör mig så less..


Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2006/01/02 :  21:42:34  Show Profile Send svejk a Private Message
Bussbolag brukar ha resor med biljett och resa för vettiga priser. Har på så sätt lyckats få plåtar till utsålda konserter.


pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2006/01/02 :  22:27:31  Show Profile Send mace a Private Message
De ger asgamar dåligt rykte

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/01/02 :  23:16:58  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Fanns biljetter på blocket för halva den summan, men fortfarande DYRT!
Annars får man ta en chansning och åka upp och vänta på att konserten startar och SEN handla...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2006/01/03 :  01:09:07  Show Profile Send Roq a Private Message
Hmm, det fanns ett litet biljettkontor på Norr Mälarstrand där jag köpte biljetter 3 dagar före förra konserten. Gick på runt 4-500 och det var riktigt bra platser.

Edited by - Roq on 2006/01/03 01:09:30
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/01/03 :  01:18:46  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Hittade ståplats för 645:-/st på Biljettevent
Sittplats för 895:- Eller nåt liknande


"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/01/03 :  09:47:15  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Priserna sjunker väl också när det börjar närma sig.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/01/03 :  11:42:25  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
zalve> tack, men det var tyvärr splittrade sittplatser som kostade 645:-, ståplats gick på 1300:-/st..
jag har mailat runt lite nu så hoppas man lyckas :)

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/01/04 :  23:38:55  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
Tack svejk, fick tag på biljetter från ett bussbolag för 725:-/st, mycket bra sittplatser, så jag är nöjd :)

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page

Poe
Member

808 Posts

Posted - 2006/01/06 :  00:01:43  Show Profile Send Poe a Private Message
Jag vet inte om det är någon tröst, men jag satt beredd framför dator + telefon exakt vid den tidpunkt biljetterna släpptes. Tror ni jag fick några bijetter? NEJ!!! Ticnets site och telefonsluss bröt ihop. Biljetterna slut på 30min..

eof
Min anläggning

Edited by - Poe on 2006/01/06 00:02:03
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/01/06 :  00:16:53  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Glöm ticnet... kraschar alltid.

M
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2006/01/10 :  04:44:40  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
Japp, biljetterna slut pa en halvtimme, sen dyker de upp pa ebay eller andra saljsiter dyra som fan. Vad ar det for skit? Sant ska man inte kunna leva pa, det ar lite snurrigt. Varfor infor de inte id check nar du koper biljetten? Da kan bara du ga pa konserten med din biljett. Lite knivigt kanske, vad hander om man maste resa bort efter att man kopt den, da far val biljettbolaget ta tillbaka den och salja, borde inte vara svart med tanke pa efterfragan.

Hatar Ebay for att den har pajat alla stora event man maste ha biljett till. Har i Oz hamnar allt pa Ebay. Hur ar det i sverige?

Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000