HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Tips om sattelithögtalare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

torden
Starting Member

26 Posts

Posted - 2006/01/02 :  12:55:45  Show Profile Send torden a Private Message
Efter att ha blivit sambo måste jag tyvärr säga adjö till mina klassiska Dali 104 som jag haft som bakhögtalare vid filmvisning, de är helt enkelt för stora och för fula...
Jag skulle vilja ha tips om ett par små högtalare och billiga utan att vara skit, för att endast användas vid film.
Mvh,
Mikael

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/01/02 :  13:08:00  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
Celestion F15 kanske? Har tyvärr inte själv lyssnat men storebror F30 har ju fått väldigt fina omdömen. De ser ut så här: http://www.blocket.se/vi/6804785.htm?ca=1_9_s (Inte min annons.)

Stereo Audio
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/01/02 :  15:39:39  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
Audio pro kuberna är rätt smidiga, cube tror jag de heter. låter faktiskt helt ok, de är små och behöver ej stativ, de kanske inte blir helt godkända av sambon dock.

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2006/01/02 :  16:33:37  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Själv funderade jag på att byta fru.
Men efter att ha gjort en kalkyl på kostnaden för krogbesök, drinkar blommor m.m. så insåg jag att det var billigare att byta högtalare.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.24 sekunder. Snitz Forums 2000