HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 OT, Transport Stockholm - Göteborg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/12/26 :  15:55:00  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Detta är helt off-topic, - men är det någon hifi-intresserad som skall åka Stockholm - Göteborg i kväll eller i morgon bitti, så är jag intresserad av att få kontakt.

Måste brådskande få två lådor till Göteborg, men det är lite svårt med den allmänna frakten så här andra juldagen...

Ersättning erbjuds givetvis.

Ring 08 6507250

mvh, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/12/26 :  16:14:56  Show Profile Send mayro a Private Message


Om ersättningen är en skivspelare så åker jag gärna upp till Sthlm från Blekingen o hämtar paketen och ner till GBG

Skall jag åka NU

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2005/12/26 :  17:22:49  Show Profile Send govinda a Private Message
Mitt tips är om inte paketen är för stora, Ta kontakt med något åkeri eller fraktbolag som kör på stockholm göteborg.
Eller åk helt sonika ner till terminalen och prata med någon chafför om han kan hjälpa dig det brukar inte vara helt omöjligt.
Ta id och telefonummer.

Om det fortfarande är aktuellt i morgon med transport skulle jag kunna spåra upp en körning till gbg.
Jag träffar mycket åkare via jobbet kanske kan spåra upp någon körning till gbg.(kan dock inte lova säkert om jag får tag på någon)

Mvh Anders
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/12/27 :  08:41:15  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Anders S,
tack för det. Det ordnade sig dock i slutändan...

Mayro,
noterar ditt intresse för seriösa vinylspelare

mvh, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/12/27 :  10:08:54  Show Profile Send mayro a Private Message


Japp. Tyckte "jobba av" va en bra ide..



Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000