HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Utse årets hifi-forumsmedlem
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2005/12/25 :  20:31:16  Show Profile Send U1 a Private Message
LennArt får min röst, här talar vi ödmjukhet. Linnar och EA skall också nämnas för många intressanta, hjälpsamma och sakliga inlägg. Admin är självskriven då inget av detta skulle vara möjligt utan dem. Vemsom får en hedersplats för skapandet av klubbstugerna.

Som avslutning håller jag helt och fullt med Terminator.

/J
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2005/12/25 :  20:58:16  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Helt klart Linnar för hans till synes oändliga vilja att på ett lättförståeligt sätt dela med sig av sina kunskaper.

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/12/25 :  21:09:52  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
LennArt får min röst också för flera oerhört trevliga och extremt pedagogiska DIY-trådar. Han visar stort kunnande och självinsikt på ett ärligt och trevligt vis. Att inse sin storhet och inte blåsa upp den. Det är bra. Att ge raka ärliga och förklarande svar utan att dumförklara utan att sätta sig ner på nivån som den som ställer frågan besitter. Det är stort tycker jag.

Tack förresten för de rösterna man själv fick :) mycket trevligt. Är mycket rörd över de även i Harry-tråden. Är glad för detta året som gått. Det har varit bland de bästa.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000