Har en Dual CS 505-3 och ska bytta pickup. När man ska fästa pickupen i armens skal så ska det finnas en monteringsmall som beskriver vart pickupen ska sitta i förhållande till armens längd och avståndet mellan armbas och skivtallrikens mitt. Eftersom jag inte har en sådan så undrar jag om någon av er har en sådan eller om det finns en bra sida som beskriver detta för dual spelaren. Eller så kanske det finns andra smidiga lösningar?
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Oj, det gick fort vilken service! Får tacka så mycket. Fick tyvärr inte upp mallen för 505-2 men jobbar på det. Provade själv olika lägen utan att höra någon större skillnad. Vet inte hur viktigt det är?
Är ny på vinylområdet och börjar gilla det mer och mer. Börjar bli riktigt sugen på att införskaffa en bättre begagnad eller ny framöver. Så mycket guldkorn man hittar för några kronor. Har aldrig sprungit på så mycket loppisar som nu.