HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 NHT 3.3
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

PsYcHoGUN
Member

124 Posts

Posted - 2005/12/10 :  13:01:59  Show Profile Send PsYcHoGUN a Private Message
Ja alltså, hur stor chans är det att man får tag på ett par här i Sverige? Om någon vänlig själ har en blekaste aning om var man kan börja leta, Sverige och övriga Norden, så kom med förslag. Vad kan de ligga på idag?

Tackar!

//Sebastian C.

S.

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/12/10 :  13:48:16  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Finns till salu då och då. 08-området mest(?). Lyssnade på ett par där för säkert fem år sen...

M
Go to Top of Page

PsYcHoGUN
Member

124 Posts

Posted - 2005/12/10 :  14:15:09  Show Profile Send PsYcHoGUN a Private Message
Hmm..ok då får jag hålla ögonen öppna ;) Tack!!!


S.
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/12/10 :  15:34:22  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
He he.. Tja, inte mycket till svar kanske. Men men kan se det på hifimagasinet då och så. Och i H&M vid sina tillfällen - nu säkert inte på ett år eller så.

Tror inte det finns så många par i sverige. När jag skulle lyssna på ett par fanns det bara EN handlare som hade dem hemma på närmre avstånd än en kortare flygresa. Stockholm - 45mil enkel resa...

Köpte dock inga.

M
Go to Top of Page

PsYcHoGUN
Member

124 Posts

Posted - 2005/12/11 :  01:05:46  Show Profile Send PsYcHoGUN a Private Message
Jaha!! Då har du i alla fall lyssnat på ett par, det låter trevligt. Men var det så att de inte imponerade på dig tillräckligt för ett köp, eller var det någon annan anledning?

Jag vet att 2.9:orna är lite lättare att lokalisera dock.

PS. H&M?!? Jag antar att du inte menar Hennes och Mauritz

S.
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/12/11 :  11:01:46  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Nej, jag menade inte Hennes och Mauritz

Imponerade och imponerade... De lät väl bra och så, men de var inte riktigt det jag letade efter. Trodde det, men icke... Sen att de är stora som ladugårds-dörrar och kräver ett rum större än en gympa-hall är ju en annan sak.
Basen mer var av modell: "slå lock för öronen" än modell: "knuff i mellangärdet"... Fin kontroll däremot.

Om jag hade snöat in helt och hållet på NHT så hade det nog lutat åt ett par 2.9

M
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000