Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/12/04 : 22:18:31
|
Hejsan
det verkar som om Modret behagar bjuda två av sina söner till Istanbul ett par dagar denna vecka Det bidde London eftersom min lever mm. inte gillar gulsot eller dess profylaktika
Jag har aldrig varit i Turkiet innan så jag undrar lite
Vad för roligt kan innhandlas ? Vad bör man äta ?(ALLT ) vad bör man dricka ? Vad bör man göra ?
Hoppas på hjälp Kommer nog inte kunna springa till HiFi butiker eftersom vi nog "hänger ihop" och dom gärna väljer Bose
Ha det BÄST ! M
|
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
Edited by - mace on 2005/12/07 13:39:58 |
|
Martin.M
Semesterfirare
3556 Posts |
Posted - 2005/12/04 : 22:56:37
|
Ta gärna med en bandspelare eller liknande med "NO NO NO NO NO" inspelat på repeat så sparar du rösten. Kan nog vara världens jobbigaste personer som bor i Istanbul. Skinn, kläder i allmänhet finns det mycket att köpa, även guld och silver etc. Äta... kebab i alla variationer! Hur gott som helst :P Göra.. bada på ett turkiskt bad är alltid en upplevelse, en hårig karl som gnider in dig med tvål.. det är något man aldrig glömmer Men som sagt, säljare, taxichafförer ... alla är hur jobbiga som helst. Själv fick jag nästan panik, hatar påträngande folk.
|
admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert |
|
|
Martin.M
Semesterfirare
3556 Posts |
Posted - 2005/12/06 : 17:46:25
|
London är nog lite roligare, hoppas du inte blev avskräckt av min beskrivning bara |
admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/12/07 : 13:32:22
|
quote: hoppas du inte blev avskräckt av min beskrivning bara
Nädå Såg faktiskt fram emot massage av muskiga män och munnen full av kekab Det är snarare mina inre organ som sätter stopp (observera gammal svensk stavning)
London blir kul, är ju lite som att komma hem eftersom jag fortfarande är skriven I UK
Pillar just med julklappslistan, pundet är starkt
M |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Roq
RödaTråden Vinnare
2892 Posts |
Posted - 2005/12/07 : 13:54:44
|
mace: Hehe, det finns gulsot i London också: "Du behöver inte åka långt för att åka dit" (F.ö. en riktigt bra slogan tycker jag) |
|
|
brewitz
SW-hantering
1624 Posts |
Posted - 2005/12/07 : 14:11:48
|
Mace: Du har rätt, pundet är starkt och starkare blir det. Mumma att komma till Sverige några dagar nästa vecka. Om du är här på lördag är vi en liten grupp som ska till Infidelity i Kingston och glo på Hifi, följ med om du kan.
Roq: Det förklarar färgen på mina ögon och huvudvärken och .... |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/12/07 : 14:12:06
|
Visst finns det gulsot där
men det rekomenderas inte att man tar gammaglobulin innan resan, så liiite bättre är det för mig
Kan oxå passa på att posta julklapp till vår före detta hyresvärd i Bristol, utan att bli ruinerad av svenska posten
M |
Mr 500! |
|
|
|
Topic |
|